‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

والدین.

مامانم همیشه دعوام‌ میکنه. بخاطر اشتباهاتی که میکنم... منم کم نمیارم.. با حرفام بهش زخم میزنم.. زخمی که اون به من میزنه خوب میشه.

اما من میترسم اون هیچوقت خوب نشه.

اکثر والدینا خوبن.. گاهی باید درکشون کنی.. اونا ۴۰ یا ۵۰ سال پیش بزرگ شدن.. حتی یسیری زمان جنگ بزرگ شدن.. میدونی از تلویزیون چی میدیدن؟ اخبار شبکه ۱ !

اخبار چی میگه؟ شاید کل این افکار که الان بروز نيست و چرت و پرته به اونا تحمیل شده.. و الان خیلی گذشته برای اینکه بخوان خودشونو با دنیای جدید وقف بدن..

مگه چقدر گذشته؟ مردم هنوز برای امام حسین نذری میدن که کم کم ۵۰ میلیون در میاد و یه هزینه سنگین برای زندگیه..

اما امام حسین اگه امام حسین باشه خیرخواه مردمه و دوست داره اونا تو هر شرایطی شاد باشن‌ و اگه دستشون تنگه مخارج واجب زندگیشونو بپردازن.

اما مردم ما کمرشونو با زنجیر زدن زخمی و دستشونو با طبل زدن به درد میارن تا عذاداری کنن برای فردی که ۱۰۰ سال پیش مرده و به گفته خودشون یه فرد بزرگواره! و اینا افکار سالها پیشه..

 

 

تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
4 ماه پیش
دلم نمیخواد قلب کسیو بشکونم...ولی فقط اون عذاب وجدان شدیدی که بعد از یه دادکوچولو سر مامانم بهم دست مبده!وحشتناکه !...خب اونا گاهی حرفایی میزنن که واقعا به صلاحمون نیست ولی نمیفهمن
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
...
تصویر پروفایل علی صفری سطح تجربه علی صفری
علی صفری
7 ماه پیش
ام نمیدونم ولی گفتم نظرم اینه عزاداری هد داشته باشه باعث آسیب نشه
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
عجب
تصویر پروفایل علی صفری سطح تجربه علی صفری
علی صفری
7 ماه پیش
این توهین به امام حسین بود یا تعریف از نظر من عزاداری خوبه تا وقتی که آسیب جدی نرسونه یک مدت تو عزاداری با چاقو سرشون رو میبریدن و تلفات زیادی داشت اینو ممنوع کردن چون امام حسین خودش ناراحت میشه که مردم به خاطر عزاداریش خودشونو میکشن آسیب میرسونن از نظرم گریه بد نیست یا سینه زدن ولی نه آسیب جدی زدن
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
توهین؟ اگه عاقل باشی گفتم امام حسین اگه همونی باشه که مردم میگن راضی به عذاداری نیست. بنظر من غذاداری بیهوده ترین کار ممکنه! تو قران خودزنی حرومه و از نظر علمی سینه زدن یه نوع خودزنیه. حالا بنظرت از ۱۰۰ نفر که میان مسجد. چند نفر واسه نذری میان؟
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
8 ماه پیش
مگ من رل دارم -تو اون پستت نمیشد داداینجا دادم
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
راست میگی ولی من پارتنر اسماتم ندارممم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
8 ماه پیش
،حالا من تو رولام دارمم ولی در واقعیت:یک سینگل بدبخ
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
خب دیگه برم دنبال پارتنر اسمات اصلا
بمیرید اصن دوتاتون
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
هه
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
اصلا معلومه اسی حسودی میکنه؟
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
ماندانا عشقم خیلی دنبال پارتنرمااا
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
عیجان عیجان،بگردم،فک کنم اخرین کامنتیه که تو این پست میتونم بدم،تو بقیه میدم ✅
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
باشه باشه
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد