‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

میدونی چیه؟

از امیدوار بودن خاطره خوبی ندارم. "امید داشتن" یعنی اعتقاد به اینکه اینده وجود داره. اما چیزی که هرگز نمیبینیمش وجود نداره. ما هیچوقت اینده رو نمیبینیم چون همیشه زمان حاله. امیدوار بودن یعنی تو فکر میکنی تو اینده همه چی اونجور که میخوای پیش میره. اخرین بار که امیدوار بودم رو واضح یادمه، به خودم گفتم هی ارتا تو میتونی این رابطه رو درست کنی، یکم دیگه درست میشه،

یعنی مشکل از من بود؟ من که براش تلاشمو‌ کردم. شایدم تلاش نکرده بودم و فقط امیدوار بودم. شاید لحظه اخر باید دروغ میگفتم، وقتی ازم پرسید : قول میدی دیگه دعوا‌ نکنیم؟

بهش گفتم اگه دعواهامون نباشه پس رابطمون چیه؟ بهش‌گفتم خوبی و بدی باید درکنار هم باشن اما اون بهم گفت مسخرست..

باید بهش قول الکی میدادم که ما دیگه دعوا نمیکنیم؟ ولی همه دعوا میکنن....

اون لحظه همه چی تموم شد با اینکه من امید داشتم درست بشه، 

تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
4 ماه پیش
نه ببخشید اشتباه متوجه شدی،منظورم اینه که امید برای بعضیا اون ادمیه که دوسش داره:/
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
بستگی به ادمش داره
تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
4 ماه پیش
امید ؟...باید کسی باشه به این اسم؟!
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
امید شخص نیست. توهمیه که ادما برای زندگی استفاده میکنن
تصویر پروفایل سارای (.) سطح تجربه سارای (.)
سارای (.)
8 ماه پیش
وااای چقدر حق میگی ...تمام حرفایی که زدیو نوشتم خیلی قشنگ بودن...امیدوارم بهترشی:)
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
عجب
تصویر پروفایل 𝑳𝒖𝒏𝒂 سطح تجربه 𝑳𝒖𝒏𝒂
𝑳𝒖𝒏𝒂
8 ماه پیش
وبلاگ ماله خودته؟
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
اره
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
9 ماه پیش
جالبه
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
چخبر
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
8 ماه پیش
هیچ خبر
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
هیچی؟
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
8 ماه پیش
گفتی چخبر گفتم هیچ،زندگی با بدبختیش میگذره
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
یعنی چیز جذابی نیست تو زندگیت؟
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
8 ماه پیش
جذاب ترین چیز زندگیم رول رفتنای اسماتمه💔
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
خجالت بکش عههه
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
8 ماه پیش
اونم با ساینا 🤣💔
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
خاکتوسرت ادم جلوی یه سینگل کص کص میکنههههه
از این جور وبلاگ و حرفایی خوشم میاد ایده خوبیه
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
9 ماه پیش
لطف دارین
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد