‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

درسته

سلیقه دخترا، شده یه پسرایی که من یه عمر سعی کردم مثلشون نباشم

تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
4 ماه پیش
اوهوم؛
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
دلم برات تنگ شده کاش یکم بیشتر آن شیی
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
میام یوقتایی درخواست نویسندگی دادم فکر کنم هنوز تایید نکرده
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
هومم،میخوای اومدی اگر خواستی البته،هروقت نتونستی بیای مثال من براات پست بزارم حذف نشی
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
درخواستمو رد کرد)))))
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
مدیونی فک کنی وقتی دلم برات تنگ میشه میرم کامنتای وبو از اول میخونم
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
وای یسیری خیلی سمننن
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
هوم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
آره،از خودم کلن بدم میاد مخصوصا قبلاا
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
عههههههه
حق تا 3 نصفه شب!!!!!!
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
هعیی
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد