‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

جزوه زیست شناسی

تا قبل ساعت ۳ من یه ادم بودم که داشتم زیستمو میخوندم اما بعد ساعت ۳ شدم یه بدبخت که اب ریخته رو جزوه های تخمی زیستش و حالا نمیدونه چه گوهی بخوره! اتاقش با روان نویس ابی یکی شده و از جزوه های زیستش آب میچکه!

دومین باره که روش اب میریزه و باید از اول بنویسمش

نمیکشم. جدا دیگه نمیکشم. سرم داره میترکه و هنوز نصف مبحث هم تموم نکردم. خب اخه من مادرتو گا......

خاکتوسرتتتت ... من شب امتحان زیست فمیدم ک جزوم گم شده ع رو پی دی اف خوندم🥲🤣
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
حیف دانشگاهی نیستم از دخترای داف جزوه بگیرم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
یکم بیشتر حواست باشه به خودت باشه.کم کم دارم نگرانت میشم
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
دیشب خوب نبودم الان خوبم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
بمونیی،بمیرم نبینم بدباشی،
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
خوبممم
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد