‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

اره بابا

اره داداش ما کلا بدبختیم.

تاریکم شدیم

ولی ناموسا مارو دلقک میبینین؟

ناناعت شدم

تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
5 ماه پیش
نه راست میگه منم Esfpام.اونقدر دلقکم و میخندم که گاهی وقتا دوستام فکر میکنن مستم:/همچنین تایپ من ،برونگراترین برونگراها محسوب میشه درصورتی که اصلنم اینطور نیس!
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
یا نتیجه تست اشتباهه یا ممکنه افسردگی داشته باشی چون برونگراها برونگرااننن
حرفمو پس میگیرم 🤣 ... ولی ب طور قطعی نمیشه گف کدوم ... بیشتر entp و enfp مرکز توجه دلقکان... https://uploadkon.ir/uploads/432b12_23Screenshot-2023-11-12-065526.png
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
هههه
حرف من نیس ولی دلقکترین تایپ همینهههه
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
نه، نیست
دومن esfp دلقک ترینن ن entp :/
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
Esfp f داره چجوری دلقک باشن ستون.
من نمیپذیرمممم! (این حرف رو درحالی دارم میزنم که خدمم entp عم و دلقک ترینم!)
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
ببین ای ان تی پی هم دلقکن هم سگ و بی احساس واسه همین عکس دلقک دارک گذاشته شده ،
من اعتراض دارمممم ... entpیا صگ احساسی ترین و خشک ترین ادمانننن دلقک کجا بودودودودودددددد
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
نه اسکل. دلقک ترین تایپ ام بی تی این و ۹۹ درصد حرفاشون شوخیه.
تصویر پروفایل هیچکس سطح تجربه هیچکس
هیچکس
6 ماه پیش
ن شما ها دلقک نیستین ناناعتم نشو
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
هعب
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
6 ماه پیش
کوچولوم
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
عهههه
تصویر پروفایل Mahshid سطح تجربه Mahshid
Mahshid
7 ماه پیش
چرا واقعا
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
.
تصویر پروفایل Pania سطح تجربه Pania
Pania
7 ماه پیش
هه من و دلقکی عمرا . 🗿🗿💔
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
نه من ناموثا دلقکم Entp ها همه هستن ولی خب، دلقک دارک و خاشان
تصویر پروفایل Mahya سطح تجربه Mahya
Mahya
7 ماه پیش
اره واقعا
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
.
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد