‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

بله

جواب ندادن کال خودش جوابه ، جواب ندادن پیام خودش جوابه ، دیر سین زدن خودش جوابه همیشه مستقیم نمیاد بگه مزاحمی

گفتم بدونین، الکی نپلکین تو زندگی بقیه.

تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
4 ماه پیش
یعنی الان...من مزاحمم تو زندگی بقیه؟
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
اونو خودت بابد تعیین کنی
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
چندروز افی
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
اره دیگه، بیا بریم معلمامو بکشیم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
پایتم
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
بریم بریم چاقورو بردار من همرو میکشم تو نگهبانی بده
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
منم میکشم جرممون نصف شهه
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
نه تو نکش نگهبانی بده، من میکشم تمیز میکنم کسی نفهمه
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
حواست باشهااا
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
اوکیه مهارت دارم تو این کار
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
آرتا نگرانتم چندزوز
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
بچممم. نمیمیرم که
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد