‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

معایب.

از معایب اعتماد به نفس پایین به این مورد اشاره کنم که وقتی یکی میگه :《 دوستت دارم. 》 باور نمیکنین و فکر میکنین بهتون دروغ میگه چون شما خودتونو باور ندارین و فکر میکنین لایق "دوست داشته شدن" نیستین.

تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
بچه حق گوی من:)
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
4 ماه پیش
فداتم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
نشی
تصویر پروفایل Anne سطح تجربه Anne
Anne
5 ماه پیش
اعتماد به نفس نداشتن..مشکل خیلی هاست..من یه جا شنیده بودم که میگفت "اگه اعتماد به نفس ندارین وانمود کنید" ولی جالب اینجاس که من همونم نمیتونم!...
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
درسته. وانمود کردن بهترین راهه
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
6 ماه پیش
حقحقحقحقحقحق
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
6 ماه پیش
همینه
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
6 ماه پیش
صدردصد
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
ناناعت کنندست
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
5 ماه پیش
هعی،تو ناناعت نشی
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
5 ماه پیش
نه اوکیم
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد