‌ ‌گُمشده

你坠入爱河而我哭泣,你看,但我很痛苦

ENTP

میدونی‌ چی راجب entp ها خاصه؟ اونا همیشه شوخی میکنن. حتی وقتی بهتون توهین میکنن بازم دارن شوخی میکنن. واسه همین مردم اهمیت چندانی به اونا نمیدن. چون فکر میکنن اونا هیچوقت جدی نیستن. اما وقتی اونا جدی باشن، مردم بازم به اونا اهمیت نمیدن. چون فکر میکنن entp داره شوخی میکنه.. این اونارو از هرچیزی افسرده تر میکنه.

تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
پشمام ENTPایی
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
اره
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
چقد ENTPها زیاد شدن وای،نصف دنیا و ENTPتشکیل داده
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
نه اتفاقا، infp.intp تو ایران زیادتره
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
من ترکیب ESTPوENFPم ولی هرکس میپرسم چی ای میگه ESTP
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
اون دوتا تایپ شباهت انچنانی بهم ندارن، دلیلم داره enfp ها به infp ها شباهت بیشتری دارن ولی ناموسا بهت میاد enfp باشب
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
هه جدی،؟
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
هه اره
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
7 ماه پیش
من ولی ناموصن ترکیب ESTPو و ENFPم اصن رد خور نداره
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
7 ماه پیش
ترکیب؟ اگه ترکیب فرند باشه:estp.entp کاپل:istj.isfj
عوممممم
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
هعبببب
اخه ببین ی سری ع تایپا ک فلن بینشون istp خیلی پررنگه، اصلا براشون مهم نیست! ینی شاید مثلن تایپایی مث من اهمیت میدن ولی خب ع سر غرور یا هرچی نشون نمیدن! ولی خب واقنننن istp ها دوستاشون و یا هرکی ب چپشونه ... اینجورین ک : اوک، هسی؟ باشه... نیسی؟ بای :/... (الان ک فکر میکنم خدمم اینجوریم، فشار درسه اهمیت نده🗿💔)
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
منم همینم خب. من خودم اهمیتی‌نمیدم. گاهی از روی ادب وانمود میکنم میدم ولی به خیلی‌چیزا اهمیتی نمیدم. شاید‌چون بعضی ادمارو‌کلا نمیفهمم
جررر و منی ک تایپم intp عه، در ظاهر بی اهمیتم ولی درونن ب همچی اهمیت میدم🤣
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
مفهوم حرفمم همین بود، ظاهریه، درواقع اون اهمیتو ابزار نمیکنی، که حالا یکی منطقی بودنش ۹۰ درصده یکی ۶۰ درصد و بستگی به فرد مقابل هم داره
ینی میخای بگی ب احساسات بقیه اهمیتی نمیدن چون خودشون ندارن؟ :/
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
ببین‌ کم و بیش. ادمی که خودش منطقیه بیشتر به منطق ادما اهمیت میده تا احساسشون. مثلا من خودم بعضی رابطه هارو واقعا نمیفهمم، یا دوستم که intp عه یه دختره اومده بود کلی وقت گذاشته بود نقاشیش کشیده بود سین کرده بود جوابشو نداده بود. کلا درصد ابزار احساسات تو تایپا متفاوته و بستگی به چیزای دیگم داره.
ناموصن ع entp انتظار نداشتم... ینی همیشه فک میکردم خیلی تخس و بد اخلاقن(طبق رفتارای یکی ع دوستام)😀... ولی هعی...
تصویر پروفایل آرتا. سطح تجربه آرتا.
آرتا.
8 ماه پیش
نه entp ها شوخن. حتی گاهی وقتا خیلی شوخن. درواقع اونا اکثرا به ادمایی که خیلی احساساتین اهمیت نمیدن شاید چون خودشون همچین باوری ندارن
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد